Tuesday 11 September 2012

Drop the burden of past.

တစ္ခါတေလ အတိတ္ကို ထမ္းပိုးထားရတာက အသက္ရွင္ရတာထက္ကို ပိုျပီး ခက္ခဲပါတယ္.. အတိတ္က အတိတ္အတိုင္းပဲ ထားႏိုင္ဖို႔ အေတာ္ၾကီးမလြယ္တဲ့ကိစၥေပါ့... အတိတ္က အဲ့ဒီေလာက္မဆိုးေပမယ့္ ထမ္းပိုးထားရတဲ့ဒဏ္က အေတာ္ေလးဆိုးပါတယ္... ထမ္းပိုးထားတဲ့ အခ်ိန္္က လူကိုပုိျပီး ပင္ပန္းေစပါတယ္...

ကၽြန္မအက်င့္ဆိုးေတြထဲက တစ္ခုကေတာ့ အတိတ္ကို ထမ္းပိုးျပီး ကိုယ့္ကိုကိုယ္ နားက်င္ေနေစခ်င္းပါပဲ... ဒါမွလည္း ကၽြန္မရဲ႕ ရွံဳးနိမ့္ျခင္းေတြကို အမွတ္ရေနေစမယ္လို႔ ယံုၾကည္ခဲ့တာကို... ဒါက ကၽြန္မကို ပိုျပီး နာက်င္ ေစမယ္လို႔ အရင္ကလံုး၀မေတြးခဲ့မိဘူး........အခုေနာက္ပိုင္း နားလည္း လိုက္တာက အတိတ္ကို လြတ္ခ်လိုက္တာက ကၽြန္မကိုကၽြန္မ တုပ္ေႏွာင္ထားတဲ့ ၾကိဳးေတြက ေျဖေပးလိုက္တာပဲလို႔... ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မ လြတ္ေျမာက္ခြင့္၊ လြတ္လပ္ခြင့္ေပးလိုက္တာပဲဆိုတာကိုပါ...

အတိတ္မွာ နာက်င္ေၾကကြဲေနမယ့္အစား အနာဂါတ္အသစ္ေလးကို ကၽြန္မၾကိဳဆိုသင့္သေပါ့... ထမ္းပိုးထား ရတာၾကာလို႔ ကၽြဲပခံုးထေနတဲ့ စိတ္ဓါတ္ေတြ၊ ႏွလံုးသာေတြကို ျပန္လည္ေကာင္းမြန္ေအာင္ ေမြးျမဴသင့္သေပါ့ေနာ္...

ေပ်ာ္ရႊင္မွဳကလည္း ကၽြန္မအတြက္ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္လို႔...
ကၽြန္မလည္း ေပ်ာ္ရႊင္မွဳနဲ႔ ထိုက္တန္ပါတယ္လို႔...

Reminding myself not locked in the past...
I should keep forward...
And I deserve Happy..,
And I am worth it !