Monday 18 August 2008

အမွတ္တရ ၾသဂုတ္လ

ၾသဂုတ္လ ဆိုတာ ကၽြန္မအတြက္ အျမဲအေျပာင္းအလဲေတြ သယ္လာတဲ့လေပါ့။ ဒီလေရာက္ရင္ ကၽြန္မအတြက္
အေျပာင္းအလဲတစ္ခုေတာ့ မျမဲရွိတက္တယ္။ ဒါေပမယ့္ အဲ့ဒီအေျပာင္းအလဲဟာ ဘယ္ေတာ့မွ ကၽြန္မအတြက္ ေကာင္းေသာေျပာင္းလဲခ်င္းေတြ သယ္ေဆာင္မလာတက္ဘူး။ ၾကီးမားတဲ့ ေျပာင္းလဲမွေတြျဖစ္ရင္ေတာင္ ကၽြန္မျဖစ္ခ်င္တာနဲ႔ အျမဲဆန္႔က်င္တဲ့ ေျပာင္းလဲမွဳေတြသာ သယ္ေဆာင္လာတက္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒီလကို ကၽြန္မ မမုန္းမိပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ ခ်စ္ေတာ့ မခ်စ္မိဘူး။

အခုလည္း သူ ယူလာျပန္ျပီ ေျပာင္းလဲမွဳေပါ့။ ဒီေျပာင္းလဲမွဳကေတာ့ ေနာက္ႏွစ္ ဒီလမေရာက္ခင္အထိ ဆက္လက္တည္ရွိေနမွာပါ။ ေနာက္ႏွစ္ ဒီအခ်ိ္န္မွာေတာ့ ေျပာင္းလဲမွဳတစ္ခုေနာက္မွာ ကၽြန္မ ရွိေနမွာပါ။ ေမြးေန႔ျပီး ဒီလေရာက္ရင္ ေရာက္တဲ့ အသက္ရဲ႕ ကံၾကမၼာက ဒီလမွာ စျဖစ္တယ္လို႔ ေဗဒင္တစ္ခုက ေျပာဖူးတယ္။ ဒီလကေတာ့ ကၽြန္မအတြက္ ဘယ္ေလာက္ေကာင္းတဲ့ေျပာင္းလဲခ်င္းေတြ ယူေဆာင္လာမလဲဆိုတာ မသိေပမယ့္ ၾသဂုတ္လမွစလို႔ ကၽြန္မလိုခ်င္တဲ့ ေကာင္းေသာ ေျပာင္းလဲခ်င္ေတြကို ေမွ်ာ္လင့္ေနမိတယ္။