Friday 27 February 2009

ေရႊေရာင္အလြမ္း


အခုတေလာ လြမ္းစရာမရွိရွာၾကံျပီးလြမ္းေနတယ္။ အမွန္ေတာ့ စိတ္အလိုမက်တာေတြမ်ားေနတာပါ။ လုပ္သင့္ လုပ္ထိုက္တာေတြကို အခ်ိန္မွီမလုပ္မိေတာ့ ျဖစ္သင့္တာေတြလည္း အခ်ိန္မွီမျဖစ္လာ ေတာ့ဘူးေပါ့လို႔ ေျပာၾက မွာပါ။ လူတိုင္းမွာ ေရႊေရာင္အခ်ိန္ဆိုတာ ရွိခဲ့ၾကတာပါပဲ အဲ့ဒီ့ ကၽြန္မေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့ဖူးတဲ့၊ ကၽြန္မရဲ႕ ေရႊေရာင္အခ်ိန္ ေတြကိုလြမ္းပါတယ္။ အရင္အခ်ိန္တြကိုလြမ္ပါးတယ္။ လူတိုင္းလြမ္းခြင့္ရွိပါတယ္။ ကၽြန္လည္း လြမ္းခြင့္ရွိတယ္လို႔ ယံုၾကည္ပါတယ္။ အခု ကၽြန္မရဲ႕ေရႊေရာင္အခ်ိန္ေတြကို ကၽြန္မလြမ္းပါတယ္။ ကၽြန္မမွားခဲ့ ဖူးပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒီေလာက္ေတာ့ ဒဏ္မခတ္သင့္ဘူးေပါ့ေနာ္။ ဆုေတာင္းပါတယ္ ေနာက္ထပ္ေရႊေရာင္ေန႔ရက္ေတြ ထပ္ျပီး ၾကံဳပါရေစလို႔။ ကၽြန္မဆုေတာင္းေတြလည္း အခ်ိန္မွီျပည့္ပါရေစလို႔။