Monday 9 March 2009

Miss Potter Movie and Peter Rabbit

Actually I don't have good mode to write blog. But when I show picture from below I want to write somethings about Miss Potter Movie (another link for movie). It is true story base on 20th century and about author who write children story in that day. And still famous and best selling in these day. I had never read about that famous children story before but I have seen that character of Peter Rabbit in other place like book store or internet web site. It is cute and I like that character. Because it's seem look like me. :P Sometime I am a lazy rabbit and I made lot and a lot of problem all the time in my life. But ,I think, I enjoy being Rabbit. :D


ဒီီဇင္ဘာအိမ္မွာရွိတုန္းက ရုပ္ရွင္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားၾကည့္ျဖစ္ပါတယ္။ တစ္ေန႔ အနည္းဆံုး ၂ ကားေလာက္ ၾကည့္ျဖစ္တယ္။ Miss Potter ကားကို ကၽြန္မၾကိဳက္တဲ့ မင္းသမီးပါလို႔ ဘာကားလဲ ၾကည့္ရင္းက ၾကည့္ျဖစ္သြား တာပါ။ အစကေတာ့ True Story မွန္းမသိဘူး။ ေနာက္ဆံုး စာတမ္းထိုးမွ True Story မွန္းသိတာ။ သူနဲ႔ စပ္ျပီး ဒီ Peter Rabbit အေၾကာင္းကိုလုိက္ၾကည့္မိတယ္။ ေတာ္ေတာ္နာမည္ၾကီးတဲ့ ဇာတ္ေကာင္ျဖစ္ေနပါတယ္။ ယုန္ေလးက သိပ္ျပီးခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတာပဲ။ စာေရးဆရာကအမ်ိဳးသမီးက သိပ္ျပီး ႏုညံ့တဲ့ အမ်ိဳးသမီးလို႔ ျမင္မိပါတယ္။ သူ႔ ဇာတ္ေကာင္ေတြက ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းျပီး ၾကည့္လိုက္ရံုနဲ႔တင္ စိတ္ေနစိတ္ထား ႏုညံ့သြားသလို္မ်ိဳး ခံစားရပါတယ္။ ၾကည့္လို႔ေကာင္းတဲ့ကားေလးပါ။ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ကလည္း True Story ရုပ္ရွင္ေတြကို ပိုၾကိဳက္တာ မ်ားလို႔လားမသိဘူး။ ဒီကားေလးကို သေဘာက်မိတယ္။ အခုေလာေလာဆယ္ေတာ့ Peter Rabbit ပံုေလးေတြကိုလိုက္စုေနတယ္။ :D

အဂၤလိပ္စာအေရးက်င့္ေနပါသျဖင့္ သည္းခံခြင့္လြတ္ၾကပါကုန္။ :D