Wednesday 1 August 2012

D Day

စကၤာပူမွာေနခဲ့တဲ့ ၃ ႏွစ္ကာလကို ဘယ္တုန္းကမွ ေကာင္းတယ္လို႔ မျမင္ခဲ့သလို ငရဲနီးနီးထင္ခဲ့တာ ဒီလို စိတ္ဓါတ္နဲ႔ ေက်ာ္ျဖတ္ခဲ့တာပါ.. ဒါေပမယ့္ ဘ၀အတြက္ ေကာင္းတာေလးေတြ အမွတ္ရတာေလးေတြ ရွိခဲ့ ပါတယ္လို႔လည္း ၀န္ခံရပါမယ္.. 
ဘ၀အတြက္ တသက္လံုးအတြက္ သင္ခန္းစာေတြ ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ သင္ၾကားေပးခဲ့တဲ့ အဲ့ဒီ  ကၽြန္းေလးေပၚက အခ်ိန္ေတြကို ျပန္ေတြးရင္ ငါ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနခဲ့ရ အေကာင္းသားလို႔ .. အခုေတာ့လည္း  .. ျပီးခဲ့တာေတြက ျပီးခဲ့ျပီဆိုေတာ့ေလ... အရာရာကို အျမဲ သံသယရွိျပီး စိုးရိမ္ပူပန္တက္တဲ့ စိတ္က ကၽြန္မကို မေပ်ာ္ရႊင္ေအာင္ ဖန္တီးခဲ့မွန္း အခ်ိန္အေတာ္ၾကာမွသိခဲ့ရတာ.. ကၽြန္မလုပ္စရာေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ားကိုလည္း မလုပ္ျဖစ္ခဲ့ပါဘူး...ဒါေပမယ့္ အဲ့ဒါေတြအကုန္လံုးက ေနာက္ကၽြန္မ ဘာဆက္လုပ္ရမလဲဆိုတာကို အမွားအယြင္းမရွိေအာင္ ကူညီေထာက္မေပးေနပါတယ္.. အဲ့ဒီအတြက္ ၾကံဳေတြ႕ခဲ့သမွ် သင္ခန္းစာအားလံုးကို ကၽြန္မက ေက်းဇူးေတာင္ တင္မိပါတယ္.. ငါ ဒါမ်ိဳးၾကံဳဖူးတယ္ ဒီလို အေတြ႕အၾကံဳမ်ိဳး ရရွိခဲ့တယ္ဆိုတာမ်ိဳး ျမင္တက္ခံယူတက္သြားတယ္.. မဟုတ္ရင္ ကၽြန္မက ေလာကၾကီးကို ပန္းခင္းလမ္းလို႔ ျမင္ေနမိမွာ... ဒါေၾကာင့္ပညာရွင္ေတြကေျပာတာ အေတြ႕အၾကံဳ ဆိုတာ အေတြ႕အၾကံဳပဲ ေကာင္းတယ္ ဆိုးတယ္ ဆိုျပီးေျပာဆို ခိုင္းႏွိုင္း လို႔မရဘူးလို႔..  ဒါေတြအားလံုး ကၽြန္မအတြက္ လိုအပ္လို႔ျဖစ္လာတာလို႔ ျမင္ႏိုင္ရင္ ကိုယ့္အတြက္ အက်ိဳးရွိပါလိမ့္မယ္လို႔.... ဒီေန႔ တကယ္ကို ကၽြန္မဆီကို ေရာက္ရွိခဲ့ပါတယ္...