Sunday 30 September 2007

ဘေလာဒ့္အေၾကာင္း

အမွန္ေတာ့ ကၽြန္မဘေေလာဒ့္နဲ႔ေ၀းေနတာ အေတာ္ေလးကိုၾကာေနပါျပီး။ အစက ရွိရင္းစဲြတင္းမလိပ္ကိုျပင္ဖို႔
ကၽြန္မဘေလာဒ့္ကိုခဏ ပိတ္ထားခဲ့ပါတယ္။ ဒီၾကားထဲမွာလည္း ျမန္မာနိဳင္ငံအေရးနဲ႔ပက္သက္ျပီး သတင္းေတြ
မနားတမ္းဖတ္ေနရတာေၾကာင့္ ကိုယ့္ဘေလာဒ့္ကိုေတာင္မဖြင့္ျဖစ္တဲ့ေန႔ေတြရွိပါတယ္။ သတင္းေတြက စကၠန္႔ မလပ္တင္ေနတာေၾကာင့္ လြတ္သြားမွာစိုးတာေၾကာ္င့္လညး္ျဖစ္ပါတယ္။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ဒီေန႔ေတာ့ စာေရးျဖစ္
ေအာင္ေတာ့ေရးမယ္ဆိုျပီး ဆံုးျဖတ္ထားပါတယ္။ ကၽြန္မဘေလာဒ့္မွာလာလည္တဲ့ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္က
အလွအပနဲ႔ပက္သက္တဲ့ က်န္းမာေရးဆိုင္ရာပိုစ့္ကို သူ႔ဘေလာဒ့္မွာတင္ထားတာျဖစ္တာေၾကာင့္ ကၽြန္မ ၀ါသနာပါတာေလးနဲ႔ ကၽြန္မဘေလာဒ့္ကိုအားျဖည့္ဖို႔စဥ္းစားထားပါတယ္။ ကၽြန္မရဲ႕ ဘေလာဒ့္ကိုလာလည္ ၾကတဲ့သူေတြကိုလည္း ကၽြန္မရဲ႕ခံစားခ်က္ေပၚမွာမူတည္ျပီး ကၽြန္မရဲ႕တင္းပလိပ္ေလးေတြကို ေျပာင္းလည္းျပင္ ဆင္သြားမွာျဖစ္တဲ့အျပင္၊ က်န္းမားေရးနဲ႔ပက္သက္တဲ့စာေတြေရးသြားဦးမွာ ျဖစ္ပါသျဖင့္ ဆက္လက္အားေပး
ၾကပါရန္ ေလးစားစြာပန္ၾကားအပ္ပါသည္။

ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ၾကပါေစ။
ႏွင္းဆီနီနီ။။