Friday 5 October 2007

စပ္မိစပ္ရာနဲ႔ အေတြး

ကၽြန္မဘ၀မွာ ကၽြန္မအၾကိဳက္ဆံုးအစားအစားေတြကို ၾကိဳက္ရဲ႕သားနဲ႔မစားျဖစ္တာေတြအမ်ားၾကီးပါ။ လူေတြ အေတာ္မ်ားမ်ားလည္းဒီလို အျဖစ္ေလးေတြရွိမယ္လို႔ထင္ပါတယ္။ မွ်စ္ကို ပဲျပဳတ္နဲ႔ေၾကာ္တာကို ကၽြန္မအလြန္ ဘဲၾကိဳက္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ မွ်စ္စားလွ်င္ ဆံပင္ကၽြတ္လြယ္တယ္ဆိုလို႔ မွ်စ္ေၾကာ္စားတာကို ကၽြန္မျဖတ္ ထားခဲ့တာ (၁၀)ႏွစ္နီပါေလာက္ရွီပါျပီ။ မွ်စ္မစားတာဘာထူးဆန္းလဲလို႔ ေမးရင္ဘာမွ မထူးဆန္းပါဘူး။ ကၽြန္မ ၾကိဳက္ႏွစ္သက္တဲ့ အရာတစ္ခုကို ျဖတ္ေတာက္ပစ္ရတာ အစမွအေတာ္ေလးကို ကသိကေအာက္ျဖစ္ေပမယ့္။ ေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ ေနသားက်သြားပါတယ္။ ဒါအဲျပင္ ဟင္းနုႏြယ္ရြက္ေၾကာ္ပူပူေလးကို ထမင္းနဲ႔တဲြစားရ တာလည္း ကၽြန္မႏွစ္သက္ပါတယ္။ ဟင္းႏုႏြယ္ရြက္က ကၽြန္မအေဖနဲ႔ မတည့္လို႔အိမ္မွာ ေၾကာ္မစား ျဖစ္တာလည္း ဆယ္ႏွစ္ေၾကာ္ပါျပီ။ တစ္ခါတေလ ဟင္းႏုႏြယ္ကို ေစ်းမွာေတြ႕ရင္ေတာင္ စားလို႔ရတယ္လို႔ မထင္သလို၊ ၀ယ္စားလို႔ရတဲ့အစားအစာ အျဖစ္လည္းမျမင္ေတာ့တဲ့အထိကို ကၽြန္မနဲ႔ ဟင္းႏုႏြယ္ရြက္နဲ႔ တစိမ္းျပင္ျပင္ျဖစ္သြားခဲ့ပါျပီ။
မွတ္မွတ္ရရ ေခ်ာကလတ္အလြန္ၾကိဳက္တဲ့ ကၽြန္မကို၊ ကၽြန္မအေဖက သူခရီးတဲ့ေနရာကေန ေခ်ာကလတ္ေတြ
အမ်ားၾကီး၀ယ္လာေတာ့၊ စိတ္ၾကိဳက္စားျပီး ေပါင္ခ်ိန္ေတြတိုးသြားျပီး အေတာ္နဲ႔ျပန္မက်လို႔ စိတ္ညစ္ခဲ့ရတာ
ေၾကာင့္ ကၽြန္မေခ်ာကလတ္မစားျဖစ္တာ (၅)ႏွစ္ေလာက္ရွိပါျပီ။ ဒီၾကားထဲမွာေတာ့ ကၽြန္မကိုယ္ ကၽြန္မမသိ ေအာင္ခိုးစားတာေတြကိုေတာ့ ထည့္တြက္မထားပါဘူး။
အဲ.. ေရခဲမုန္႔။ ေရခဲမုန္႔ကေတာ့ အေသအလဲကိုၾကိဳက္တာ။ ေရခဲမုန္႔လည္း စားျပီးရင္အနည္းဆံုးေတာ ့(၁)ေပါင္
ေလာက္တက္တာ။ ေရခဲမုန္႔ကလည္း မစားျဖစ္တာ ရန္ကုန္ေရာက္ကတည္းကဆိုေတာ့ (၅)ႏွစ္ေလာက္ရွိျပီ။
မႏၱေလးမွာတုန္းကေတာ့ ကုန္းထက္မွာေတာ့သြားစားျဖစ္တယ္။ ဒီေရာက္ျပီးမွ ေရခဲမုန္႔ (၅)ခုကို ၃လအတြင္း မွာစားမိလို႔ (၁၀)ေပါင္ေလာက္တက္သြားတယ္။ အစာအငတ္ခံျပီး ၀ိတ္ျပန္ခ်တာ အခုေတာ့ျပန္က်သြားျပီ။ အရက္သမား အမူးေျပရင္ ထန္းပင္ေမာ့ ၾကည့္တယ္လို႔ဆိုသလို။ ခု..
ေရခဲမုန္႔ျပန္စားေနျပီ။ ခုေတာင္ေရခဲမုန္႔
စားရင္ စာေရးေနတာ။
ဒညင္းသီးက ငယ္ငယ္ေလးကတည္းက မတဲ့လို႔မစားဘူး။ ဒညင္းသီးစားတဲ့သူကိုလည္း သိပ္ျပီးမုန္းတယ္။
ငရုပ္သီးကို အစိမ္းလံုး၀မစားဘူး။ အေတာင့္လိုက္လည္း မစားဘူး။ ငရုပ္သီးမွဳန္႔ကိုလည္း မုန္႔ဟင္းခါးထဲကိုထည့္
မစားတက္ဘူး။ ဒါေပမယ့္ ငပိေထာင္းစပ္စပ္တို႔၊ ငရုပ္သီးေၾကာ္၊ ငပိရည္ငရုပ္သီးစပ္စပ္ ကိုေတာ့ အရမ္းၾကိုက္
ပါတယ္။ စပ္မွာမွန္းသိရဲ႕သားနဲ႔ ပါစပ္ထဲကို အလြယ္တကူထည့္ရမွာေၾကာက္ ေနမိလို႔ပါ။
ၾကက္သြန္နီေၾကာ္ ကၽြတ္ကၽြတ္ေလးတို႔၊ ပါးပါးလွီးျပီး အသုတ္ထဲထည့္စားရတာတို႔ကို ၾကိဳက္ေပမယ့္၊ ငရုပ္ဆီနဲ႔ ေရာထားတာကိုမၾကိဳက္ပါဘူး။ ၾကက္သြန္နီ အစိမ္းကိုစားရင္အန္ခ်င္လို႔ပါ။
ငယ္ငယ္က ပီေကစားရတာကိုၾကိဳက္ေပမယ့္ ပီေကထဲမွာပီေကစြဲေအာင္ ဘိန္းေတြထည့္ထားတယ္ဆိုလို႔ ပီေက
ကို မူၾကိဳကတည္းကျဖတ္ျပစ္လိုက္တာ အခုအထိပါပဲ။ တခါတေလ စားတာေတြကိုထည့္တြက္မထားပါဘူး။ စား
ေနက် အစားအစာေတြထဲမွာ ထည့္တြက္မထားျဖစ္ဘူးပီေကကို။
ဒါနဲ႔ စကားမစပ္ ကၽြန္မတို႔အမ်ိဳးသမီးေတြ ခ်စ္သူေရြးရင္၊ အိမ္ေထာင္ဖက္ရွာရင္ ဒီလိုအခ်က္ေတြနဲ႔ ထည့္ျပီး စဥ္းစားေလ ၾကမလားရယ္လို႔ အဆီမဆိုင္ကၽြန္မေခါင္းထဲကို ဘယ္ေနရာကေနအေတြး ေရာက္လာမွန္းမသိပါ။
ကိုယ္ၾကိဳက္တဲ့ အစားအစာေတြက ကိုယ့္က်န္းမာေရးနဲ႔ မသင့္ေတာ္လို႔ စားခြင့္မရွိတဲ့သူေတြလို၊ အေၾကာင္း အမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ ကိုယ္ရည္ရြယ္သူမ်ားနဲ႔ အဆံုျဖစ္၊ မၾကံဳျဖစ္ၾကတဲ့အခါ....။
အင္း... အခ်ိန္ၾကာေတာ့လည္း ဟင္းႏုႏြယ္လို၊ မွ်စ္လို၊ ပီေကလို ကိုယ့္ေရွ႕မွာေတြ႕ေနျမင္ေနတာေတာင္မွ ကိုယ္နဲ႔မဆိုင္သလို ေနသြားဖို႔ႏိုင္ဖို႔ ၾကိဳးစားသြာရမွာပါဘဲေနာ္။
ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ႕ပါေစ။
ႏွင္းဆီနီနီ။။