Sunday 14 October 2007

ယုဇနပန္းပင္

ကၽြန္မဘ၀ထဲမွာ ကၽြန္မမစိုက္ရပဲ ကၽြန္မျပဳစုလို႔ပြင့္သြားတဲ့ ပန္းပင္ေတြအမ်ားၾကီးပါဘဲ။ ကၽြန္မကလညး္ ကိုယ္မ စိုက္ေပမယ့္ ကိုယ္ျပဳစုလိုက္လို႔သာပန္းေတြသာပြင့္လာမယ္ဆိုရင္ ဘယ္ေလာက္ဘဲပင္ပန္းျပီး အခ်ိန္ေတြကုန္ပါ ေစ ျပဳစုဖို႔၀န္ေလးတဲ့သူမဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္မဆယ္တန္းေျဖျပီးတဲ့ အခ်ိန္ေလာက္တုန္းကပါ။ ကၽြန္မတို႔ေနတဲ့ အိမ္ေရွ႕မွာ ယုဇနပန္းရံု (၃)ရံုရွိပါတယ္။ ယုဇနပန္းရံုေတြက လူ႔အရပ္ေက်ာ္ရွိေပမယ့္ အသက္ရင့္ေနျပီမို႔ ပန္းမပြင့္တာအေတာ္ေလးၾကာပါျပီ။ မိုးေတြရြာလည္း ပန္းေတြမပြင့္တဲ့အထိပါဘဲ။

ယုဇနပန္းပင္ေရာ ပန္းပြင့္ေရာကို ကၽြန္မအဲ့ဒီအရြယ္ေရာက္တဲ့အထိ မျမင္ဖူးပါဘူး။ တစ္ရက္မွာ ယုဇနပင္နဲ႔ ဖဲၾကိဳး၀ါသီခ်င္းေတြကို နားေထာင္မိရင္ ယုဇနပန္းပြင့္ကို ျမင္ဖူးခ်င္တဲ့စိတ္ေတြျဖစ္လာခဲ့ပါတယ္။ အဲ့ဒါနဲ႔ အိမ္ေရွ႕မွာရွိေနတဲ့ ယုဇနပန္းရံုၾကီးကို ေရေလာင္းေပးဖို႔ သတိရလိုက္ပါတယ္။ ကၽြန္မေနတာ မိတၳီလာဆိုေတာ့ ေႏြရာသီမွာေရရွားပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ယုဇနပန္းပြင့္ေတြျမင္ဖူးခ်င္တဲ့ ကၽြန္မကေတာ့ၾကိဳးစားျပီး ေရေလာင္း ေပးဖို႔ ဆံုးျဖတ္ေပးလိုက္ပါတယ္။

ဒါနဲ႔ တစ္လေလာက္ၾကာေတာ့ ယုဇနပန္းရံုမွာရြက္ႏုေတြေ၀ေနတာကို ေတြလုိက္ရပါတယ္။ မၾကာခင္မွာ ပန္းေတြဖူး လာေတာ့မွာကို ကၽြန္မအလိုလိုသိလိုက္ပါတယ္။ သိပ္မၾကာလိုက္ပါဘူး။ ကၽြန္မထင္တဲ့အတိုင္း ယုဇန ပန္းပင္ တစ္ပင္လံုးပန္းဖူးေလးေတြေ၀လို႔။ ကၽြန္မေပ်ာ္တာမွေျပာျပလို႔ မရေအာင္ပါဘဲ။ ပန္းေတြအေတာ္ မ်ားမ်ားဟာ ညေနဘက္မွာအဖူးေလးေတြၾကီးျပီး၊ မနက္ဖက္ေနအထြက္မွာ ပြင့္တာမ်ားပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ယုဇနပန္းေတြက ညေနဘက္မွာသာပြင့္တက္ျပီး မနက္ဖက္ကိုေရာက္ရင္ေတာ့ ပင္ေျခတစ္ခုပြင္ဖတ္ေတြနဲ႔ ေဖြးေနတက္ပါတယ္။

ဒီလိုနဲ႔ ယုဇနပန္းပင္က ပန္းေတြပြင့္ေနလိုက္တာ မိုးတြင္းကုန္တဲ႔အထိပါဘဲ။ ေနာက္ပိုင္းမွာ ကၽြန္မသိပ္ျပဳစုစရာ မလိုဘဲ။ ေရေလာင္းေပးစရာမလိုဘဲ။ မိုးရြာလိုက္ ပန္းပြင့္လိုက္နဲ႔ ယုဇနပန္းပင္ကအရွိန္ေတြရလို႔။ ကၽြန္မတို႔ အဲ့ဒီအိမ္ကေျပာင္လာတဲ့ေန႔ကေတာင္ ယုဇနပန္းေတြပြင့္ေနလိုက္တာ ကၽြန္မကိုႏွုတ္ဆက္ေနသလိုပါဘဲ။ ကၽြန္မကလည္း ကိုယ္ျပဳစုလိုက္တဲ့ အပင္ကပန္းေတြအဆက္မျပတ္ပြင့္ေနတာ အႏွိဳင္းမရွိၾကည္ႏူးမိပါတယ္။ ယုဇနပန္းပင္နဲ႔ပတ္တက္လို႔ ကၽြန္မေတြမိတဲ့ အေတြေလးတစ္ခုရွိပါတယ္။ အဲဒါကေတာ့ ကၽြန္မယုဇနပန္းပင္ကို ေရေလာင္းျပီး၊ ေျမေဆြးေတြထည့္တုန္းက ကၽြန္မစိတ္ထဲက ေမ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြ၊ ယံုၾကည္မွဳေတြ၊ ေစတနာေတြ ကိုပါတစ္ခါတည္း ထည္းျပီးျပဳစုလိုက္မိလို႔မ်ား ပန္းေတြပြင့္ဖို႔အားမရွိေတာ့တဲ့ သစ္ပင္တစ္ပင္က အဆက္မျပတ္ ပန္းေတြျပန္ပြင့္လာတာမ်ားလားလို႔ ဆိုတဲ့အေတြးတစ္ခုပါ။ ကၽြန္မအညာပါဘူး။ အမွန္ေျပာတာပါ။ တကယ္လို႔ ကၽြန္မဘ၀မွာ ကၽြန္မလိုခ်င္တဲ့ အရာတစ္ခုကို အခုလိုရိုးသားစြာ၊ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြ၊ ယံုၾကည္ခ်က္ေတြအျပည့္နဲ႔ဲ႔ ျပဳစု၊ စိုက္ပ်ိဳးလိုက္ရင္ ကၽြန္မလိုခ်င္တဲ့ အရာေတြ အဆက္မပ်က္ပြင့္လာႏိုင္တယ္ဆိုတဲ့ အေတြး တစ္ခုကေတာ့ အခုအခ်ိန္ထိ ကၽြန္မကိုယံုၾကည္ေစပါတယ္။
ႏွင္းဆီနီနီ။။