Wednesday 7 November 2007

ကၽြန္မေၾကာက္ေသာသတၱ၀ါ

လူတိုင္းကိုယ္ေၾကာက္တဲ့ သတၱ၀ါေတာ့ရွိၾကမယ္လို႔ ကၽြန္မထင္ပါတယ္။ ကၽြန္မဘယ္သတၱ၀ါမွ မေၾကာက္ တက္ပါဘူး။ ေျမြလည္းမေၾကာက္တက္ပါဘူး။ ၾကြက္လည္း မေၾကာက္တက္ပါဘူး။ တီေကာင္ဆိုပိုေတာင္ ဆိုေသးတယ္ လိုက္ဖမ္းျပီး သူမ်ားေတြကိုလိုက္တို႔တက္တယ္။ တစ္ခါက ကၽြန္မအေမရဲ႕ၾကီးေတာ္ၾကီး အိမ္လာလည္တာ အိမ္ေတြရွင္ေတာ့ ၾကြက္ေပါက္စေလးေတြေတြ႕တာ ၾကီးေတာ္ၾကီးကို သြားျပီးျပတာ။ ၾကီးေတာ္ၾကီး ေသြးေတြတက္သြားလို႔ အေတာ္ေဆးကုလိုက္ရတယ္။ :P
ကၽြန္မအိမ္နားက ကၽြန္မအျမဲသြားလည္ေနက်အိမ္က အေဒၚၾကီးက ပင့္ကူမွ်င္ေတြသိပ္ေၾကာက္တက္ပါတယ္။ ကၽြန္မက ပင့္ကူမွ်င္ေတြ တုတ္ေခ်ာင္းမွာရစ္ျပီး လိုက္တို႔ရင္ မၾကီးမငယ္နဲ႔ ငိုမတက္ျဖစ္တက္လို႔ ကၽြန္မအျမဲ ေျခာက္တက္ပါတယ္။ ကၽြန္မေဒၚေတြကေတာ့ ၾကြက္မွန္ရင္ေၾကာက္တက္ပါတယ္။ တစ္ခ်ိဳ႕ကေတာ့ ေျမြကို သိပ္ေၾကာက္တက္ပါသတဲ့။ ေနာက္အေဒၚတစ္ေယာက္က တီေကာင္ျမင္ရင္ ေအာ္ေနတာ။ တီျမင္ရင္သူ႕ကို ကၽြန္မေခၚျပေတာ့တာပါဘဲ။ ေသးထြက္ေအာင္ေအာ္ျပီးေျပးေတာ့တာပါဘဲ။
ကၽြန္မလား၊ ကၽြန္မမွာလည္း ကၽြန္မေၾကာက္တဲ့ သတၱ၀ါ ၂ေကာင္ရွိပါတယ္။ သိပ္ျပီးထူးထူးျခားျခား မဟုတ္ ေပမယ့္ ကၽြန္မအေၾကာင္းနဲ႔ ကၽြန္မေၾကာက္တာပါ။ ငယ္ငယ္တုန္းက ပင့္ကူးကလူေတြကို စားတဲ့အေၾကာင္း ရိုက္ထားတဲ့ ရုပ္ရွင္ကားၾကီးျပီး ပင့္ကူေတြကို အရမ္းေၾကာက္ပါတယ္။ အိမ္ေထာင့္ေတြမွာတြယ္တက္တဲ့ ပင့္ကူေတြကိုေတာ့လံုး၀မေၾကာက္ပါဘူး။ အဲ ေျခေထာက္ ၾကီးၾကီးနဲ႔ ဥအိမ္ေတြပါတဲ့ ပင့္ကူမည္းမည္း ေတြကို ေတာ့ အေသေၾကာက္ပါတယ္။ ဒီအတိုင္းေနရင္ သိပ္မေၾကာက္ေပမယ့္ လွဳပ္ေနရင္ေတာ့ ေနစရာမရွိေအာင္ ေၾကာက္ပါတယ္။
ေနာက္တစ္ခုက (၇)တန္းႏွစ္က ပိုးဟပ္အေၾကာင္းစာမွာသင္ျပီးကတည္းက ပိုးဟပ္ကိုရြံျပီး၊ အေသေၾကာက္ သြားပါတယ္။ ပိုးဟပ္ျမင္လို႔ကေတာ့ ထခုန္ေတာ့တာဘဲ။ သတ္လည္းမသတ္ရဲဘူး၊ ပိုးဟပ္ကသတ္ရင္သူ႕မွာ ရွိတဲ့ပိုးေတြအျပင္ကို ျပန္႕တယ္ဆိုလို႔။ ေအာ္ျပီးခုန္ေနတာ ပိုးဟပ္မ်က္စိေရွ႕ကေပ်ာက္သြားတဲ့အထိပါဘဲ။ :P ဘာေကာင္မွမေၾကာက္တက္တဲ့ကၽြန္မ သူမ်ားေတြေရွ႕မွာ ဟိတ္ၾကီးဟန္ၾကီးႏိုင္ေပမယ့္ ပိုးဟပ္နဲ႔ေတြ႕ရင္ေတာ့ ပါးစပ္ကလည္းေအာ္၊ ေျခေထာက္ကလည္း ခုန္၊ လက္ကလည္း ဟိုကားယားဒီကားယားနဲ႔ အေတာ္ၾကည့္ရဆိုး တဲ့ ပံုစံေတြလုပ္တက္ပါတယ္။ အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာေတာ့ ဘာမွမသိေတာ့ဘူး၊ ကိုယ္ဘာျဖစ္ေနလည္း မသိေတာ့ဘူး၊ လူၾကားသူၾကားထဲမွာေတာ့ ပိုးဟပ္မေတြ႕ပါေစနဲ႔လို႔အျမဲဆုေတာင္းလွ်က္။ အျပင္ထြက္ရင္ေပါ့။ ကံမေကာင္း တဲ့ကၽြန္မ တစ္ခါကလည္း အျပင္မွာမုန္႔သြားစားတာ လူေတြအမ်ားၾကီးရွိတဲ့အထဲ ကၽြန္မေျခေထာက္ေပၚကိုမွ ပိုးဟပ္ကေရြးျပီးတက္လို႔ ေယာင္ျပီးေအာ္လိုက္တာ ေဘးကလူေတြ၀ုိင္းၾကည့္လို႔ အရွက္ကဲြခဲ့ေသးတယ္။ ကဲ မိတ္ေဆြ သင္ေရာ ဘာသတၱ၀ါေၾကာက္လဲ။ ဒီပိုစ့္ကိုဖတ္တဲ့သူေတြကို တက္လိုက္ျပီဗ်ာ။(ကိုရန္ေအာင့္ ေလသံနဲ႔။)
ျငင္းလို႔မရတဲ့သူေတြေအာက္မွာစာရင္းလုပ္ထားတယ္။
၁) ႏွင္းပြင့္ျဖဴေလး
၂) မီးေလး
၃) မုိးခ်စ္သူ
၄)မွ်ားျပာ
၅)ကိုမန္လွိဳင္းငယ္
၆) ကိုပီေက
(မွတ္ခ်က္။။ အထက္ပါလူ ၆ ေယာက္ကေတာ့ မေရးမျဖစ္ေရးေပးၾကပါ။ )
ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ။
ႏွင္းဆီနီနီ။။